Sıralı sistem LPG 'li araçlarda her 30 bin km bir buji ve kablolarını değişmek gereklidir. buji veya kablolardan biri görevini tam yapamaz ise araçta rolantide sarsıntılı çalışma meydana gelir.
Motor soğuk durumdayken rölanti valfi hava geçiş kanalını daha fazla açarak motor rölanti devrinin yükselmesini sağlayarak motor ısındığı anda hava geçiş kanalı kısılır ve bu şekilde rölanti devri düşürülür. Gaz kelebeği konum sensörü arızalı olabilir.
Frene basınca rölanti düşmesi veya yükselmesi sebepleri bulunmaktadır. Bunun en temel sebebi, gaz kelebeği gövdesindeki devir mekanizmasının arızalanmasıdır.
Araç rölantide stop ediyor yada rölanti devrinde dalgalanmalar oluyorsa, rölanti motoru arızası var demektir. Burada dikkat edilmesi gereken nokta, motorun ateşleme, enjeksiyon ve subap sisteminde bir arıza olmasıdır. Eğer bu kısımlarda arızalanma varsa sorun rölanti motorunda denilemez.
Rölanti Motoru Adaptasyonu Aracınızın anahtarı takılı konumda, pencereler açık durumda iken akünün eksi kutbunu söküyor ve 10 dakika sonra geri takıyorsunuz. Ardından aracı çalıştırarak araç beynini resetleme işlemini tamamlamış oluyorsunuz.
Rölanti Dalgalanması Nedir ? Motorun olduğu yerde çalışırken stabil olarak çalışması gerekir. Motor rölantide çalışırken sürekli devirde değişiklik görülmesi rölanti dalgalanması yada titremesi olarak adlandırılır. Bazen bu durumun ileri seviyede olması ile motor stop edebilir yada tekleme denen sallama görülebilir.
 SON YAZILAR
 
            
                SON YAZILAR
            
        İridyum buji farkı nedir?
Karşılama oyun havası nedir?
Zeki Erdem öldü mü?
All Inclusive otel ne demek?
Izmirde müze kart nereden alınır?
Mürdüm Eriğinden marmelat olur mu?
Tengri Biz menen Nedir anlamı?
Prof Dr Ümit Özdağ ın babası kimdir?
Emzirme döneminde kanal tedavisi yapılır mı?
Crookes tüpü deneyi kim yaptı?