Marka iletişim uzmanı; bir şirketin pazarlama departmanına ya da direktörlüğüne bağlı olarak çalışır. Şirketin pazarlama iletişimini ve stratejilerini yürütmekle ve bu süreçleri takip etmekle sorumludur. Tüketicilerin markayı nerede, nasıl ve hangi özelliklerle konumlandıracağını belirler.
Marka İletişimi Önlisans Programını başarı ile tamamlayan mezunlar, üretim ve hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşların; işletmelerin marka yönetimi birimlerinde, pazarlama bölümlerinde, reklam bölümlerinde, halkla ilişkiler bölümlerinde, kurumsal iletişim bölümlerinde ve reklam ajansları, halkla ilişkiler ...
Marka yöneticisi / yönetmeni, çalıştığı markanın ürün geliştirme ya da pazarlama gibi tüm alanlarını yönetmekle sorumludur. ... Marka geliştirme stratejilerini belirlemek, İletişim ve pazarlama konusunda verimliliği artırmak, Marka imajının geliştirilmesini sağlamak.
Marka iletişimi dünya üzerinde pazarlama biliminde ve satışta istenir sonuçlar üreten şirketler için en ideal iletişim tarzıdır. Marka ürünü temsil eder. ... İdeal bir marka iletişiminde herşey “müşterinin zihninden”; oluşturulan olumlu imajlar vasıtasıyla “benzersiz ve biricik bir yer edinme” üzerine kuruludur.
Marka İletişimi Bölümü , çeşitli kurum, kuruluş veya firmanın çeşitli bölümlerinde görev alabilecek, firma ve şirketin tanıtımını, reklamını yapabilecek kişiler yetiştirmeyi amaçlayan, AÖF (Açık Öğretim Fakültesi) önlisans programıdır. Eğitim süresi 2 yıldır ve açıktan okunmaktadır.
Reklamlar, yazılı, resimli, fotoğraflı ya da radyo-televizyon, video, sinema, ambalaj, açık hava ve internet reklamları gibi çeşitlilik arz edebilir. Yukarıda belirtilen bütün bu yöntemler markaların bilinirliliğini ve değerini müşteriye aktarabilmek için izlenilen marka iletişim yöntemleridir.
Temel sorumluluğum; P&G'nin, P&G ismi ile var olduğu mecralardaki tüm kampanyaları müşterilere doğru aktardığımızdan emin olmaktır. P&G kurumsal markası için mağaza pazarlama kampanyaları oluşturuyoruz.