Hedef EBM bir Google Ads Akıllı Teklif stratejisidir. Teklifleri, belirlediğiniz işlem başına maliyet hedefiyle ( EBM ) veya daha düşük bir tutarla olabildiğince çok dönüşüm elde etmenizi sağlamaya yardımcı olacak şekilde ayarlar.
Ortalama işlem başına maliyet ( EBM - Edinme başına maliyet), toplam dönüşüm maliyetinin toplam dönüşüm sayısına bölünmesiyle hesaplanır . Örneğin, reklamınız birinin maliyeti 2,00 TL, diğerininkiyse 4,00 TL olan 2 dönüşüm alırsa, bu dönüşümlere ait ortalama EBM 'niz 3,00 TL olur.
Dönüşüm başına maliyet (" Maliyet / dönş."), her bir dönüşümün ortalama maliyetini gösterir. Toplam maliyetin "Dönüşümler" sütunundaki sayıya bölünmesiyle hesaplanır. Bu hesaplama yalnızca uygun etkileşimler için geçerlidir (reklam tıklamaları veya video reklam görüntülemeleri gibi).
Edinme başına maliyet nasıl hesaplanır ? Edinme Başına Maliyet (CPA)= Kampanya için harcanan toplam maliyet / Toplam edinme formülü üzerinden hesaplanabilmektedir.
Hedef EBM teklifi, kampanyanızın geçmiş verilerini kullanarak, her açık artırma için otomatik olarak en uygun teklifi belirler. 20 TL'lik bir Hedef EBM belirlediğinizi düşünelim. Bu durumda Google Ads, bu tutar oranında mümkün olduğunca çok dönüşüm sağlamanız için çalışır ve bunu otomatik olarak ayarlar.
Hedef Edinme Başına Maliyet ( Target CPA ) Hedef EBM ( Target CPA ) tamamiyle otomatik olarak işleyen bir teklif stratejisidir ve reklam verenlerin dönüşüm (conversion) başına harcanacak maliyetini belirlemelerine olanak tanır. ... Yani her bir dönüşüm için harcayacağınız hedef CPA değerini yakalamaya çalışacaktır.
Edinme Başına Maliyet (EBM); Cost Per Action (CPA) kelimesinin kısaltmadır. ... Bu maliyet size online reklam satışlarınızdan ne kadar dönüşüm elde ettiğinizi gösterir. Örneğin, dijital kampanyalarınıza 500 TL harcadıysanız ve bundan 5 satış veya dönüşüm elde ettiyseniz, EBM'niz 100 TL olur.
İzleme Başına Maliyet (CPV) Örneğin Youtube'da yayımlanan reklamların 30 saniye boyunca kullanıcı tarafından izlenmesi ya da reklama kullanıcı tarafından herhangi bir etkileşim gösterilmesi durumunda CPV geçerli sayılmaktadır.
Teklif stratejisi durumunuz, otomatik teklif stratejinizin belirli bir zamandaki durumuna dikkat çeker. Kampanyanızın performansını kontrol ederken otomatik teklif stratejilerinizin durumunu incelemeniz, stratejilerin beklediğiniz gibi çalıştığını doğrulamanıza ve gerektiğinde sorunları çözmenize yardımcı olur.
Dönüşüm oranı , yani İngilizce olarak sıklıkla kullanılan tabiri ile “Conversion Rate, kısaca CR veya CVR” metriği elde edilen dönüşüm sayısının tıklama sayısına bölünmesi ile hesaplanır. Diyelim ki 100 TL harcadınız, 1000 adet tıklama elde ettiniz ve 20 adet üyelik elde ettiniz.
Dönüşüm oranları , dönüşüm sayısının aynı dönemde bir dönüşümle ilişkilendirilebilecek toplam reklam etkileşimi sayısına bölünmesiyle hesaplanır. Örneğin, 1.000 etkileşimden 50 dönüşüm elde ettiyseniz dönüşüm oranınız %5 olur (50 ÷ 1.000 = %5).
CPC ( cost per click ) hesaplayabilmeniz için kullanacağınız formül; Bir reklam verenin ödediği ücretin tıklama sayısına bölünmesiyle elde edilen maliyettir. Örneğin, bir reklam veren 42 tıklama alan bir kampanya için 150 TL ödediyse, CPC ( cost per click ) 3,57 TL olur.
Impression Nasıl Hesaplanır ? İnternet sayfalarının görüntülenme oranları fazla olduğu için impression maliyetleri 1000 görüntülenme üzerinden hesaplanır . Bu nedenle hesap yapılırken 1000 gösterim maliyeti olan CPM tekniği kullanılır. “CPM= Maliyet/Gösterim Sayısı x 1000” formülü ile hesaplayabilirsiniz.
Tıklama başına maliyet (TBM) teklifi , kampanyanız için doğru strateji olabilir. Amacınız marka bilinirliğini artırmaksa gösterimlere odaklanmak sizin için uygun strateji olabilir. Bin görüntülenebilir gösterim başına maliyet (gBGBM) teklifini kullanarak mesajınızı müşterilere ulaştırabilirsiniz.
Teklif Stratejileri , hedef kitlemizin reklamlarımızla yapmış oldukları etkileşimleri sonucunda elde edilen bütün sinyalleri aynı anda takip ederken, bu verileri makine öğrenmesi ile harmanlayarak reklamlarımızın performansının artmasına yardımcı oluyor.
SON YAZILAR
Mualla ne demek osmanlica?
Balen sarı kantaron yağı nasıl kullanılır?
Performans ödevleri iptal mi?
2021 KPSS öabt hangi branşlarda uygulanacak?
Manna Ormus tozu nedir?
Koni şekli nasıl olur?
Rüyada Kabede tavaf yapmak ne anlama gelir?
Ene nedir TDK?
Vodafone Parça Kontör en az ne kadar?
Aboneyim abone sözleri kime ait?
Sekerat anında neler olur?
Hedef EBM ne demek?
Tablette ekran görüntüsü nasıl alınır Tab a7?
SĞO hangi mevki?
Fevkinde ne demek TDK?
Yin Yang hangi dinin sembolüdür?
Milli Mücadele erkek kahramanları kimlerdir?
Follow Me TV ne demek?
Havyar maskesi ne işe yarar?
Musul ne demek anlamı?
Su arıtma tuzu ne işe yarar?
Kaliteli soru nasıl olur?
Manastır şu anda hangi ülkede?
Ihlas temizlik robotu fiyatı nedir?
Rusça'da kaç harf var?
Kilittaşı tür nedir kısa?
Emekliler TOKİ evleri için nereye başvurulacak?
Emekli dilekçemi nereden takip edebilirim?
Kendi Gök Kubbemiz ölçüsü nedir?
Ihya u ulumiddin adli eser kime ait?
Felsefenin Yunanca kokeni nedir?
Kazandıran 5 GB türk telekom nasıl yapılır?
Dedemin bakkalı konusu nedir kısaca?
Melike Zobu kaç evlilik yaptı?
50 liranın arkasındaki adam kim?
Dortmund hangi ligde oynuyor?
5 desi nedir?
Fatih Sultan Mehmet kaç yaşında öldü neden oldu?
Dondurucuya kurabiye nasıl konur?
Yüzüklerin Efendisi orjinali kaç saat?