Güncel fatura bilgisi, fatura dönemlerinizin başlangıç tarihinden sonraki yaklaşık harcama tutarlarınızı içermektedir. Bu tutara sesli arama, SMS, data, roaming harcama tutarları dahildir.
GUNCEL servisi ile, mobil hattınıza ait en güncel fatura bilginizi kolaylıkla öğrenebilirsiniz. Cep telefonunuzun mesajlar bölümüne girip “GUNCEL” yazarak 5555'e gönderin ya da *100#'yi tuşlayın. Cep telefonunuza gelecek olan mesaj ile son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarınızı öğrenebilirsiniz.
Paketinizde dakika, SMS, MMS ve internet haklarınızın kalanını bir arada görmek istiyorsanız, OZET yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndermeniz yeterli.
Söz konusu fatura detayında sadece arama yapılan numaralar yer almaz. Mesaj gönderilen numaraların bilgisi de bulunur. ... Ayrıntılı fatura dökümü sadece arama yapılan numaraları, hangi numarayla hangi tarihte kaç dakika görüşüldüğünü ve hangi numaraya, ne zaman kısa mesaj gönderildiğini gösterir.
Faturayı gönderen taraf, fatura numarasını ve faturanın toplam tutarını belgeler ve bu belgeyi imzalar. Gönderici tarafından oluşturulan bu belge, alıcı tarafa iptal talebi olarak gönderilir. Sonrasında alıcının iptal talebini onaylanması beklenir.
İnternet paketimde kalan kullanımımı nasıl öğrenebilirim? İnternet paketinizde kalan kullanımlarınızı KALAN yazıp 2222'ye ücretsiz kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.
Faturalı ve faturasız hatlarda konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması'ndan, Online Self Servis'ten, 7000 Sesli Yanıt Servisi'ni ya da *7000#'i arayarak, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri'nden iptal edebilirsiniz.
e-Arşiv Fatura iptali işlemi 7 gün içerisinde gerçekleştirilmelidir. Alıcı ve satıcı taraf, 7 gün içerisinde e-Arşiv faturayı iptal edebilir. Eğer bu süre aşılırsa ve fatura iptal edilmezse yeni bir fatura oluşturulabilir ve müşteriye gönderilebilir.
SON YAZILAR