Üniversite sınavında yüksek puan yapamayanlara adaletten hukuka geçmek için bir yol daha var : Dikey Geçiş Sınavı. ... Hukuk fakültesine girmek için 2 farklı yolunuz var demiştik: Ya üniversite sınavından belli bir derece yapacaksınız, ya da adalet okuyup daha sonra adalet DGS ile hukuk okuma yolunu tercih edeceksiniz.
Cevap : 2 yıllık Adalet bölümünü bitirdikten sonra İşletme, İktisat ve Kamu Yönetimi bölümlerine sınavsız olarak geçiş yapabilirsiniz.
Adalet bölümü 2 yıllık bir önlisans (meslek yüksekokulu) programıdır. Bu bölümde adalet sisteminde görev alan hakim ve savcılara birçok konuda destek sağlayacak ara personel yetiştirilmesi amaçlanır. Ara personeller zabıt katipliği ile infaz ve koruma aşamalarında görev alabilirler.
SON YAZILAR
Istanbul'dan Ankara'ya kaç saatte varılır?
Felsefe nerede ve ne zaman ortaya çıkmıştır?
Bir telefonun orijinal olduğu nasıl anlaşılır?
Sevda Kuşun Kanadında kim kimi temsil ediyor?
Dudak su toplaması neden olur?
Mayasız katmer tarifi nasıl olur?
Futbol eğitimi kaç yaşında başlar?
Müşrik ne demektir kime denir?
Kedi sütü içilir mi?
Türkiyede kaç AVM var 2020?
Esin ismi Kuran'da geçiyor mu?
Usta birliği nasıl öğrenilir?
Göz Teramisini neye iyi gelir?
Yarı metaller fiziksel olarak kime benzer?
Polivit kuşlara verilir mi?
Kuymak çelik tavada nasıl yapılır?
Istanbul şile hangi ilçeye yakın?
Hoover marka kimin?
Samsung yüzen bildirim nedir?
Baklavalık yufka derin dondurucuda saklanır mı?
Araç ekspertiz raporunda nelere bakilir?
Resmi kurumlar kaçta açılıyor 2021?
Bursa Boyner nerelerde var?
Miyeon neden YG den ayrıldı?
Hangi hayvan ağzından yumurtlar?
Dünyanın en iyi diş macunu hangisi?
Turex şirketi kimin?
Minecraft'ı nasıl açabilirim?
Silinmeyen dosyalar nasıl silinir bilgisayar?
Kangoo fiyatları ne kadar?
Serap Paköz ün eski eşi kimdir?
YouTube Go nasil indirilir?
Küp şekerin suda çözünmesi hangi madde geçiş?
Edebiyatta Med ne demek?
Rüyada evliyken tekrar evlenmek nedir?
Ilk paraşütü kim icat etti?
Dünyada cephe yağışları en çok nerede görülür?
Xbox One S kırılır mı?
Istiridye mantarı dolapta saklanır mı?
Mektup nasıl yazılır isim nereye yazılır?