Araç yazılım işlemi otomobillerin motorlarında ateşmeyi gerçekleştiren ECO'nun mevcut bilgileri aldığı chiplerin ve işletim sistemlerinin değiştirilmesi işlemidir. ... Aynı zamanda bilinmelidir ki eğer chipler düzenlenemez ve mevcut yazılımlar güncellenemez ise bu yazılımlar yerine araca yeni bir chip takılabilir.
Araç yazılımları kabaca aracın beyninin orijinal halinden farklı olarak değiştirilmesidir. Yazılım ile birlikte araçların beygir güçleri de artmaktadır. Böylelikle çekiş gücü artan motorlar daha performanslı sürüş sağlar.
Araca yüklenir. Stage 1 olarak adlandırılan sağlık lı bir şekilde yapılan yazılım aracınıza Ortalama 30-40 Hp güç kazandırır. Tork değerlerinde de hatrı sayılır derecede artış olur . Bu güç artışı aracınızı aynı hızlarda kullandığınızda size yakıt tasarrufu olarak geri döner.
EcuFast aracınızın motor işletim sistemini; kullanım tarzınıza ve ülkemizin şartlarına göre yeniden programlayarak, "Daha Güçlü" ve "Daha Ekonomik" bir araç haline getirmek için çalışan bir “ Yazılım Geliştirme” firmasıdır. Bunu yaparken aracın sağlıklı çalışması ve uzun ömürlü olması birinci önceliğimizdir.
| Araç Yazılım Hizmetleri hizmeti mi aradınız? En uygun Araç Yazılım Hizmetleri firmaları, ustaları ve fiyatları burada! | ||
| Usta/Firma | Tamamlanan Hizmet | Fiyat Aralığı |
|---|---|---|
| Necip Atlı | 199 | 540 - 15.193 TL |
| Nayim Ertürk | 266 | 572 - 14.801 TL |
| Gökhan Memiş | 284 | 570 - 14.727 TL |
Araç yazılımı iki şekilde yapılır. Bunlardan birincisi orijinal chipin yerinden sökülerek yenisinin takılmasını sağlamak. İkincisi ise otomobilde bulunan orijinal chip programlanabiliyorsa yeniden bir program atılması şeklindedir. Chip tuning işlemi hem dizel hem de benzinli araçlara rahatlıkla yapılabilir.
Yazılımı değiştirmenin zararları nelerdir? 100 bin kilometre üzeri otomobillere yapılan yazılımı pek fazla önermiyoruz. Bunun sebebi, aşınma turbo ve motorda fazla olduğu için motorun kırılmasına sebep oluyor en önemlisi bu. Kilometre yüksek olduğu için beklenilen performansı karşılamıyor.
Yazılımı değiştirmenin zararları nelerdir? 100 bin kilometre üzeri otomobillere yapılan yazılımı pek fazla önermiyoruz. Bunun sebebi, aşınma turbo ve motorda fazla olduğu için motorun kırılmasına sebep oluyor en önemlisi bu. Kilometre yüksek olduğu için beklenilen performansı karşılamıyor.
Yazılımı değiştirmenin zararları nelerdir? 100 bin kilometre üzeri otomobillere yapılan yazılımı pek fazla önermiyoruz. Bunun sebebi, aşınma turbo ve motorda fazla olduğu için motorun kırılmasına sebep oluyor en önemlisi bu. Kilometre yüksek olduğu için beklenilen performansı karşılamıyor.
Aracınızın güç ve tork değerleri yazılım ile yükseldikten sonra; kullanım tarzınız aynı kalmak koşulu ile aracınız, standart haline göre daha az gaz pedal tepkisine ihtiyaç duyacaktır. ... Tabii ki eskiye göre daha agresif kullanımlarda yazılımın güç avantajı kullanılacak ; fakat yakıtta bir tasarruf sağlanmayacaktır.
Chip tuning zararı arasında en çok rastlanılanı araçların yanlış programlanması sonucunda hiç çalışmamasıdır. ... Eğer birey alanında uzmanlaşmamış ise araca birtakım zararlar verebilir hatta aracın çalışmamasına dahi sebep olabilir. Chip tuning zararları arasında sayılabilecek tek etmen araçların hiç çalışmamasıdır.
Yazılımı değiştirmenin zararları nelerdir? 100 bin kilometre üzeri otomobillere yapılan yazılımı pek fazla önermiyoruz. Bunun sebebi, aşınma turbo ve motorda fazla olduğu için motorun kırılmasına sebep oluyor en önemlisi bu. Kilometre yüksek olduğu için beklenilen performansı karşılamıyor.
Chip tuning zararı arasında en çok rastlanılanı araçların yanlış programlanması sonucunda hiç çalışmamasıdır. ... Eğer birey alanında uzmanlaşmamış ise araca birtakım zararlar verebilir hatta aracın çalışmamasına dahi sebep olabilir. Chip tuning zararları arasında sayılabilecek tek etmen araçların hiç çalışmamasıdır.
Aracın standart haline göre daha az gaza basmanıza rağmen; yüksek tork size rahat ve akıcı bir kullanım ve buna bağlı olarak yakıt tasarrufu sağlayacaktır. Tabii ki eskiye göre daha agresif kullanımlarda yazılımın güç avantajı kullanılacak ; fakat yakıtta bir tasarruf sağlanmayacaktır.
Bilinçli bir şekilde yapılan yazılımlar turbonun ömrünün kısalmasına etki etmez.
Yazılımı değiştirmenin zararları nelerdir? 100 bin kilometre üzeri otomobillere yapılan yazılımı pek fazla önermiyoruz. Bunun sebebi, aşınma turbo ve motorda fazla olduğu için motorun kırılmasına sebep oluyor en önemlisi bu. Kilometre yüksek olduğu için beklenilen performansı karşılamıyor.
Eğer birey alanında uzmanlaşmamış ise araca birtakım zararlar verebilir hatta aracın çalışmamasına dahi sebep olabilir. Chip tuning zararları arasında sayılabilecek tek etmen araçların hiç çalışmamasıdır. Araçlara uygulanacak olan chip tuning işlemi sonucunda araçlarda bulunan gizli güç ortaya çıkacaktır.
Sabit bir değer olarak %55 baz alırsak, BTChiptuning® uygulaması sonrası Tork miktarı yükseleceği için motor orijinaline nazaran %35 yükte seyreder konuma gelecektir ki bu da size belli oranda Yakıt Tasarrufu olarak dönecektir. Bir çok araçta bu şekilde teyid edilmiştir.
SON YAZILAR
Olimpiyat oyunları nelerdir maddeler halinde?
1 MW rüzgar türbini yılda ne kadar elektrik üretir?
Grafikte ters flama ne demek?
Civelek taburu ne demek?
The Land Of Legends kişi başı kaç TL?
Müezzin ve kayyım ne demek?
Bahçeşehir Koleji franchise veriyor mu?
Seri bağlı devrelerde ampul sayısı arttıkça parlaklık nasıl değişir?..
Kırmızı biber ile ne yapılır?
Tarihte şad ne demek?